Saturday, June 9, 2007

آخر کار روزنامه نگاری
باز هم این دوستان مطبوعاتی ما تو ایران دست گل به آب دادن. اصلا انگار نه انگار که این جماعت اسمشون روزنامه نگاره و یه
مسولیت هایی قراره داشته باشن. حتی دیگه برای کار کردن یه خبر به خودشون زخمت نمی دن در مورد صحت آن اقلا یه نگاهی به منابع اینترنتی بکنند
روزنامه اعتماد ملی چند روز پیش یه خبر کا ر کرده بود با این عنوان که کانادا یک دزد حرفه ای ماشین را از این کشور اخراج کرده
و او را به ایرا ن فرستاده است. بعدش هم سایت حادثه عینا همون خبر را روی صفحه گذاشته است
در حالی که اگه این دوستان به خودشون یه زحمت کوچولو می دادن و تو اینترنت جستجومی کردن فقط با صرف چند دقیقه وقت چنین اشتباه فاحشی را در مورد یک جوان ایرانی که مبتلا به بیماری روحی اسکیزوفرنیا یعنی مشکل چندگانگی شخصیت است نمی شدند. داستان زندگی بهنود سعادت خانی که به نا روا از کانادا اخراج شد، همین الان هم تو چند سایت و وبلاگ هست. روزنامه ها و رادیو و تلویزیون کانادا هم راجع بهش کلی حرف زدند . اونوقت روزنامه فخیمه اعتماد ملی چنین عنوانی را بدون تحقیق و مطالعه به این بنده خدا می دهد
این هم دیگه آخر کار روزنامه نگاریه والله

2 comments:

admin said...

می بینم که کلاس ها خوب اثر گذاشته... چطوری دختر؟

Unknown said...

سلام من یک مهاجر افغان در ایران هستم خیلی دوست دارم با هم وطن های خودم در کانادا اشنا بشوم اگه وبلاگی از انها داری به من بده ممنون میشم
وبلاگ من
www.rezaqom.persianblog.ir

دوستان: نیک آهنگ کوثر حسن زارع زاده اردشیر ندا دهقان ابوالحسن مختاباد افشین سبوکی پرستو دوکوهکی مهدی جامی یونس شکرخواه امید معماریان سبیل طلا باغ بم اکرم دیداری فرناز قاضی زاده اسد امرایی شادی صدر وبلاگ گروهی چند روزنامه نگار بازنگار ناناز اویسی کارکنان همشهری
لینکستان: اطلاعات کانادا کانون ایرانیان دانشگاه تورنتو شغل یابی در کانادا شبکه کاریابی ایرانیان تورنتو تحصیل در کانادا